Jakie suplementy diety brać na wzmocnienie organizmu?

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

- 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10

BLOG - ostatnie wpisy

Jakie suplementy diety brać na wzmocnienie organizmu?

14783 Views

Nie łatwo jest ochronić układ odpornościowy przed drobnoustrojami chorobotwórczymi, ale możemy sprawić, że komórki odpornościowe będą skutecznej walczyć z bakteriami i wirusami, a wtedy zmniejsza się ryzyko złapania infekcji. Czas dowiedzieć się, po jakie suplementy diety sięgać, kiedy chcemy wzmocnić organizm, nie tylko odporność.

Spis treści:

Witamina C w kapsułkach na odporność

Po witaminę C w kapsułkach najczęściej sięgamy, kiedy uważamy, że już nadszedł czas na wzmocnienie układu odpornościowego. To prawa jest to składnik odżywczy, który ma ogromne znaczenie dla odporności. Witamina C w kapsułkach wspomaga pracę całego układu immunologicznego, wspiera produkcję komórek odpornościowych oraz poprawia ich reakcję podczas walki z bakteriami i wirusami. Jednak to nie jedyne działanie tej niezwykle ważnej witaminy. Ma ona również zdolność do niszczenia wolnych rodników i usuwania ich z organizmu. A to dzięki temu, ze jest ona jednym z najsilniejszych przeciwutleniaczy. Dodatkowo witamina C w kapsułkach pobudza produkcję kolagenu, dzięki czemu dba o elastyczność i kondycję skóry.

Witamina D w kapsułkach - zdrowe kości

Od wielu lat coraz głośniej się mówi o tym, że większość społeczeństwa cierpi z powodu niedoboru witaminy D. Przez to możemy czuć się zmęczeni, miewać wahania nastrojów, a nasz układ odpornościowy może zaburzać swoją pracę. Witamina D jest jednym z ważniejszych składników dla całego organizmu. Dba ona o prawidłowe funkcjonowanie niemal wszystkich procesów. Trzeba więc zapamiętać, że jej dodatkowa suplementacja jest wskazana, bezpieczna i może wspomóc organizm, a także przyczynić się do poprawy naszego zdrowia.

Kwasy omega 3 – zdrowe tłuszcze

Wiele osób ma problemy z wysokim poziomem złego cholesterolu do krwi. Jeśli ten stan długo się utrzymuje to znacząco zwiększa się ryzyko rozwoju wielu schorzeń układu sercowo-naczyniowego. Cholesterol może doprowadzić do:

  • Zawału,
  • Zatorów,
  • Miażdżycy,
  • Udarów.

Jeśli chcemy zadbać o zdrowie swojego serca i zmniejszyć występowanie chorób, które w wielu przypadkach są zagrożeniem nawet dla naszego życia, to warto przyjmować kwasy omega-3. Przyczyniają się one do szybkiego zmniejszenia poziomu złego cholesterolu we krwi, a podnoszą one poziom tego dobrego. Tak więc mają korzystny wspływ na układ serowo-naczyniowy i zapobiegają rozwojowi wielu chorób.

Wapń – zdrowe kości

Nie wiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że cierp na niedobór wapnia. Jest to związek minerałowy, który słabo się przyswaja z układu pokarmowego do organizmu. Ze względu na to jego niewielka ilość może zostać doprowadzana do układu kostnego, gdzie wapń, jest najbardziej potrzebny. Niedobór wapnia może doprowadzić do częstych i groźnych złapani, kruszenia się zębów.

W kategorii: SUPLEMENTACJA

Zostaw komentarz

Kod