UNS5 UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY: UNS5 KOD RABATOWY:

Skontaktuj się z nami

Potrzebujesz pomocy związanej ze swoim zamówieniem lub suplementacją?

Formularz kontaktowy

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Zamówienia

Realizacja

Dostawa

Płatności

Odstąpienie od umowy

Program lojalnościowy

Zamówienia

1. W jaki sposób złożyć zamówienie?

Wszystkie zamówienia składamy za pośrednictwem naszej strony. Proces zamawiania jest bardzo intuicyjny. W pierwszej kolejności należy włożyć do koszyka interesujące nas produkty. Po przejściu do koszyka należy kliknąć "przejdź do podsumowania", a następnie uzupełnić dane do wysyłki oraz wybrać sposób dostawy i formę płatności.

2. Czy wymagane jest posiadanie konta?

Nie wymagamy posiadania konta. Można złożyć zamówienie jednorazowe bez konieczności rejestracji w naszym sklepie.

3. Co zyskam posiadając konto?

Posiadanie konta to szereg wielu profitów. Przede wszystkim szybszy i sprawniejszy proces składania zamówienia, dostęp do historii zamówień. W panelu klienta ponadto można zarządzać subskrypcjami oraz danymi kontaktowymi. Posiadanie konta pozwala na korzystanie z dedykowanych promocji.

3. Gdzie należy podać kod promocyjny?

Kody rabatowe wpisujemy bezpośrednio po wejściu do koszyka w sekcji "kod rabatowy".

4. Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedno?

Zamówienia są w pełni zautomatyzowane i niestety nie ma takiej możliwości.

Realizacja

1. Ile trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia realizowane są natychmiast po otrzymaniu płatności. W przypadku zamówień z płatnością przy odbiorze realizacja następuje bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

2. Czy otrzymam informację o nadaniu przesyłki?

Oczywiście, za każdym razem, kiedy zamówienie zmienia swój status wysyłamy powiadomienia. Ponadto udostępniamy numer paczki wraz z linkiem do śledzenia. W przypadku posiadania konta w naszym sklepie numer przesyłki będzie znajdował się również w historii zamówień.

3. Kiedy otrzymam towar?

Czas dostawy dla przesyłki kurierskiej wynosi od 24h do 48h w dni robocze od momentu przekazania paczki kurierowi. W przypadku dostawy do paczkomatu czas dostawy wynosi od 48h do 72h w dni robocze od momentu przekazania paczki kurierowi. Czas dostawy paczek zagranicznych jest uzależniony od kraju przeznaczenia.

4. Jakie są rodzaje oraz koszty wysyłki?

Wszystkie formy i koszty dostawy można znaleźć tutaj. Ponadto w trakcie realizacji zamówienia na bieżąco informujemy o możliwych rodzajach dostawy i kosztach z nimi związanymi.

5. Otrzymałem nieaktywny numer przesyłki, dlaczego?

Numer przesyłki jest generowany w momencie realizacji zamówienia. Przewoźnicy aktualizują statusy zazwyczaj kilka godzin po odebraniu przesyłki. Zalecamy sprawdzenie statusu kilka godzin po otrzymaniu wiadomości o wysłanej przesyłce.

Dostawa

1. Co zrobić, jeżeli w przesyłce znajdował się uszkodzony produkt?

W takiej sytuacji należy skontaktować się obsługą sklepu Internetowego pod adresem sklep@uns.pl.

2. Kurier nie zastał mnie w domu, co w tej sytuacji?

W takiej sytuacji kurier powinien zostawić awizo z datą kolejnej dostawy. Prawdopodobnie nastąpi ona na następny dzień roboczy po nieudanej próbie doręczenia paczki.

3. Jak postępować w przypadku otrzymania towaru, który nie był zamawiany?

W takiej sytuacji należy skontaktować się obsługą sklepu Internetowego pod adresem sklep@uns.pl.

4. Co zrobić, jeżeli przesyłka jest zniszczona z zewnątrz?

W takiej sytuacji należy zrezygnować z odbioru przesyłki. Wszelkiego rodzaju uszkodzenia opakowania zewnętrznego lub taśmy mogą wskazywać, że zawartość paczki również będzie uszkodzona. W następnej kolejności należy skontaktować się obsługą sklepu Internetowego pod adresem sklep@uns.pl.

Płatności

1. Jakie są dostępne formy płatności?

Oferujemy kilka możliwych form płatności. W tej chwili umożliwiamy płatność kartą, przelewem tradycyjnym, przelewem natychmiastowym (PayU) oraz płatność przy odbiorze gotówką.

2. Jak można sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić w historii zamówień w przypadku osób posiadających konto w naszym sklepie. Osoby składające zamówienia jednorazowe bez rejestracji w sklepie powinny polegać na statusach doręczanych drogą mailową.

3. Czy istnieje możliwość ponowienia nieudanej płatności?

Tak. W takim przypadku należy skorzystać opcji, która umożliwia ponowienie płatności dla osób zarejestrowanych lub wykonać przelew tradycyjny korzystając z zakładki "dane do przelewu".

4. Status mojego zamówienia to oczekiwania na płatność mimo zrealizowanej płatności, dlaczego?

W takiej sytuacji prosimy o przesłanie potwierdzenia płatności na adres sklep@uns.pl wraz z numerem zamówienia, którego dotyczy płatność.

Zwrot

1. Jak złożyć reklamację?

Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego. Po otrzymaniu zgłoszenia udzielimy odpowiedzi o dalszych etapach postępowania.

2. Ile mam czasu na zwrot?

Umożliwiamy zwrot do 30 dni pod warunkiem, że produkt jest w stanie nienaruszonym.

3. Kiedy otrzymam odpowiedź do reklamacji?

Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni.

4. Jak odstąpić od umowy?

Prosimy o wygenerowanie formularza odstąpienia od umowy. Po otrzymaniu zgłoszenia obsługa sklepu skontaktuje się w celu finalizacji zwrotu.

Program lojalnościowy

1. Jak działa program lojalnościowy?

Program lojalnościowy polega na zbieraniu punktów za zakupy. Za każde wydane 10 zł do konta przypisujemy 1 pkt.

2. Gdzie mogę sprawdzić saldo posiadanych punktów?

Stan posiadanych punktów można sprawdzić po zalogowaniu się do swojego konta.

3. Jak mogę wykorzystać zgromadzone punkty?

Punkty można wykorzystać na zakup produktów w naszym sklepie.

4. Dlaczego nie naliczono mi punktów?

Punkty naliczają się do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Kontakt