BIURO OBSŁUGI KLIENTA
Zamówienia
Realizacja
Dostawa
Płatności
Odstąpienie od umowy
Program lojalnościowy
Zamówienia
1. W jaki sposób złożyć zamówienie?
Wszystkie zamówienia składamy za pośrednictwem naszej strony. Proces zamawiania jest bardzo intuicyjny. W pierwszej kolejności należy włożyć do koszyka interesujące nas produkty. Po przejściu do koszyka należy kliknąć "przejdź do podsumowania", a następnie uzupełnić dane do wysyłki oraz wybrać sposób dostawy i formę płatności.
2. Czy wymagane jest posiadanie konta?
Nie wymagamy posiadania konta. Można złożyć zamówienie jednorazowe bez konieczności rejestracji w naszym sklepie.
3. Co zyskam posiadając konto?
Posiadanie konta to szereg wielu profitów. Przede wszystkim szybszy i sprawniejszy proces składania zamówienia, dostęp do historii zamówień. W panelu klienta ponadto można zarządzać subskrypcjami oraz danymi kontaktowymi. Posiadanie konta pozwala na korzystanie z dedykowanych promocji.
3. Gdzie należy podać kod promocyjny?
Kody rabatowe wpisujemy bezpośrednio po wejściu do koszyka w sekcji "kod rabatowy".
4. Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedno?
Zamówienia są w pełni zautomatyzowane i niestety nie ma takiej możliwości.
Realizacja
1. Ile trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia realizowane są natychmiast po otrzymaniu płatności. W przypadku zamówień z płatnością przy odbiorze realizacja następuje bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
2. Czy otrzymam informację o nadaniu przesyłki?
Oczywiście, za każdym razem, kiedy zamówienie zmienia swój status wysyłamy powiadomienia. Ponadto udostępniamy numer paczki wraz z linkiem do śledzenia. W przypadku posiadania konta w naszym sklepie numer przesyłki będzie znajdował się również w historii zamówień.
3. Kiedy otrzymam towar?
Czas dostawy dla przesyłki kurierskiej wynosi od 24h do 48h w dni robocze od momentu przekazania paczki kurierowi. W przypadku dostawy do paczkomatu czas dostawy wynosi od 48h do 72h w dni robocze od momentu przekazania paczki kurierowi. Czas dostawy paczek zagranicznych jest uzależniony od kraju przeznaczenia.
4. Jakie są rodzaje oraz koszty wysyłki?
Wszystkie formy i koszty dostawy można znaleźć tutaj. Ponadto w trakcie realizacji zamówienia na bieżąco informujemy o możliwych rodzajach dostawy i kosztach z nimi związanymi.
5. Otrzymałem nieaktywny numer przesyłki, dlaczego?
Numer przesyłki jest generowany w momencie realizacji zamówienia. Przewoźnicy aktualizują statusy zazwyczaj kilka godzin po odebraniu przesyłki. Zalecamy sprawdzenie statusu kilka godzin po otrzymaniu wiadomości o wysłanej przesyłce.
Dostawa
1. Co zrobić, jeżeli w przesyłce znajdował się uszkodzony produkt?
W takiej sytuacji należy skontaktować się obsługą sklepu Internetowego pod adresem sklep@uns.pl.
2. Kurier nie zastał mnie w domu, co w tej sytuacji?
W takiej sytuacji kurier powinien zostawić awizo z datą kolejnej dostawy. Prawdopodobnie nastąpi ona na następny dzień roboczy po nieudanej próbie doręczenia paczki.
3. Jak postępować w przypadku otrzymania towaru, który nie był zamawiany?
W takiej sytuacji należy skontaktować się obsługą sklepu Internetowego pod adresem sklep@uns.pl.
4. Co zrobić, jeżeli przesyłka jest zniszczona z zewnątrz?
W takiej sytuacji należy zrezygnować z odbioru przesyłki. Wszelkiego rodzaju uszkodzenia opakowania zewnętrznego lub taśmy mogą wskazywać, że zawartość paczki również będzie uszkodzona. W następnej kolejności należy skontaktować się obsługą sklepu Internetowego pod adresem sklep@uns.pl.
Płatności
1. Jakie są dostępne formy płatności?
Oferujemy kilka możliwych form płatności. W tej chwili umożliwiamy płatność kartą, przelewem tradycyjnym, przelewem natychmiastowym (PayU) oraz płatność przy odbiorze gotówką.
2. Jak można sprawdzić status zamówienia?
Status zamówienia można sprawdzić w historii zamówień w przypadku osób posiadających konto w naszym sklepie. Osoby składające zamówienia jednorazowe bez rejestracji w sklepie powinny polegać na statusach doręczanych drogą mailową.
3. Czy istnieje możliwość ponowienia nieudanej płatności?
Tak. W takim przypadku należy skorzystać opcji, która umożliwia ponowienie płatności dla osób zarejestrowanych lub wykonać przelew tradycyjny korzystając z zakładki "dane do przelewu".
4. Status mojego zamówienia to oczekiwania na płatność mimo zrealizowanej płatności, dlaczego?
W takiej sytuacji prosimy o przesłanie potwierdzenia płatności na adres sklep@uns.pl wraz z numerem zamówienia, którego dotyczy płatność.
Zwrot
1. Jak złożyć reklamację?
Prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego. Po otrzymaniu zgłoszenia udzielimy odpowiedzi o dalszych etapach postępowania.
2. Ile mam czasu na zwrot?
Umożliwiamy zwrot do 30 dni pod warunkiem, że produkt jest w stanie nienaruszonym.
3. Kiedy otrzymam odpowiedź do reklamacji?
Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni.
4. Jak odstąpić od umowy?
Prosimy o wygenerowanie formularza odstąpienia od umowy. Po otrzymaniu zgłoszenia obsługa sklepu skontaktuje się w celu finalizacji zwrotu.
Program lojalnościowy
1. Jak działa program lojalnościowy?
Program lojalnościowy polega na zbieraniu punktów za zakupy. Za każde wydane 10 zł do konta przypisujemy 1 pkt.
2. Gdzie mogę sprawdzić saldo posiadanych punktów?
Stan posiadanych punktów można sprawdzić po zalogowaniu się do swojego konta.
3. Jak mogę wykorzystać zgromadzone punkty?
Punkty można wykorzystać na zakup produktów w naszym sklepie.
4. Dlaczego nie naliczono mi punktów?
Punkty naliczają się do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.