Błędy, które nigdy nie pozwolą ci schudnąć!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

- 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10

BLOG - ostatnie wpisy

Błędy, które nigdy nie pozwolą ci schudnąć!

15986 Views

Odchudzanie nie należy do prostych procesów. U wielu osób proces zmniejszenia ilości tkanki tłuszczowej w organizmie jest długotrwały, a niejedna dieta kończyła się porażką. Otyłość i nadwaga to problemy, które dotykają coraz więcej osób na całym świecie. To dolegliwości, które mogą przyczyniać się do rozwijania się wielu schorzeń Czas więc wiedzieć, jak powinno wyglądać skuteczne odchudzanie i jakie błędy popełniamy, a sprawiają one, że odchudzanie stanie się skuteczne.

Spis treści: 

Nieprawidłowa dieta podczas odchudzania

Wiele osób starając się odchudzać szuka diet, które przyczyniają się do szybkiej utraty tkanki tłuszczowej. Takie sposoby na odchudzanie niestety nie zawsze są skuteczne, a w wielu przypadkach mają również niekorzystny wpływ na nasze zdrowie. Warto więc wiedzieć, że nie każda dieta jest doskonała dla każdego z nas. U jednych lepiej sprawdzi się dieta kapuściana, a u innych dieta zupowa.

Trzeba jednak pamiętać, że odchudzanie to długotrwały proces, a zrzucenie dwunastu kilogramów w ciągu jednego tygodnia może nieść za sobą wiele nieprzyjemnych dla zdrowia konsekwencji. Zanim więc zdecydujesz się na zastosowanie kolejnej diety cud, którą znajdziesz w internecie, sprawdź jakie ma ona zasady oraz, dla kogo jest ona bezpieczna.

Złe nawyki żywieniowe a odchudzanie

Kiedy udaje nam się osiągnąć cel, czyli schudnąć o określoną liczbę kilogramów, to często dieta jaką stosowaliśmy właśnie się dla nas skończyła. Po jej zakończeniu zaczynamy wracać do swoich nawyków żywieniowych przez co praca metabolizmu zostaje zaburzona i znacząco spowolniona. Przez jeden tydzień możemy wrócić do swojej starej wagi, a jest to inaczej nazywane efektem jo-jo.

Pojawia się on bardzo często po zastosowaniu diet cud, które trwają od trzech do czternastu dni. Kiedy skończysz się odchudzać, pamiętaj, by stopniowo zmieniać swoje nawyki żywieniowe. A jeśli chcesz trzymać nową wagę, to konieczne jest wprowadzenie pewnych zmian w codziennej diecie.

Aktywność fizyczna podczas diety odchudzającej

Są osoby, które uważają, że przy odchudzaniu ruch i aktywność fizyczna wcale nie są potrzebne. Wystarczy, że mamy dobry jadłospis, który oferuje defekt kaloryczny, dzięki czemu tłuszcz będzie spalany do uzyskania energii. Trzeba jednak pamiętać, że to właśnie sport jest przez wielu specjalistów uznawany za najlepszy sposób na odchudzanie.

Kiedy się poruszamy praca całego organizmu staje się sprawniejsza. Dodatkowo ruch przyczynia się do podniesienia temperatury ciała, a to sprawia, że organizm jest zmuszony do wytworzenia energii do jego ochłodzenia. Energia ta jest wytwarzana z zapasów tkanki tłuszczowej. Tak więc kiedy naszym celem jest zrzucenie zbędnych kilogramów, to najlepiej jeśli dobrze zbilansowaną dietę odchudzającą połączymy z aktywnością fizyczną.

Dieta odchudzająca - jak przyspieszyć metabolizm?

Jeśli lubisz ostre smaki, to ta wiadomość Cię ucieszy. Bo są takie substancje o pikantnym charakterze, które bardzo mocno wpływają na metabolizm. Na rynku wciąż przybywa roślinnych środków mających wspierać nas w zmniejszaniu masy ciała. Prowadzone na przestrzeni lat badania dostarczyły wielu ciekawych dowodów na temat wpływu związków aktywnych znajdujących się w ekstraktach z czarnego pieprzu, ostrej papryki i imbiru na metabolizm tłuszczów. Może zatem warto w trakcie redukcji częściej sięgać po pikantne przyprawy?

Piperyna jest głównym alkaloidem obecnym w czarnym pieprzu (Piper nigrum L.) odpowiedzialnym za jego niezwykle piekący smak. Alkaloid ten pobudza zakończenia czuciowe w przewodzie pokarmowym wzmagając wydzielanie soku żołądkowego i polepszając trawienie. Poprzez pobudzenie innego rodzaju receptorów (receptorów adrenergicznych) wzmaga lipolizę, czyli procesy rozkładu tkanki tłuszczowej, a co bardzo ważne, jednocześnie stymuluje rozwój tkanki mięśniowej.

Suplementacja w trakcie diety odchudzającej

W specjalistycznym preparacie UNS FAT OFF, dodatek ekstraktu z pieprzu, jako element złożonej formuły biologicznie aktywnej, wykorzystano też z innego powodu. Piperyna ułatwia wchłanianie innych substancji aktywnych, czyli zwiększa ich biodostępność nawet o 2000%! Szczególnie wyraźnie tendencje te zaznaczają się w odniesieniu do aminokwasów, beta karotenu, koenzymu Q10, witaminy B6, selenu, resweratrolu i kurkuminy. W skład UNS FAT OFF wchodzi 13 składników, precyzyjnie dobranych tak, by uzyskać najwydajniejsze rezultaty.

Kapsaicyna jest z kolei składnikiem aktywnym m.in. papryki chili. W badaniach z 2010 r. wykazano, że uruchamia ona procesy związane z termogenezą i skutecznie redukuje zapasy tłuszczowe. Gingerol i zingibain, czyli aktywne składniki imbiru, działają niemal dokładnie tak samo jak kapsaicyna. Wszystkie te ekstrakty wykorzystywane zostały przy projektowaniu formuły UNS FAT OFF, od dawna stosowane były jako środki przeciwbólowe i przeciwzapalne (np. przy chorobach stawów).

Znalazły się tam jednak z innego powodu. Poprzez aktywację receptorów TRPV1 pobudzają bowiem uwalnianie hormonów walki: noradrenaliny i adrenaliny – rozbijających cząsteczki tłuszczu zapasowego w tkance tłuszczowej, podkręcających tempo metabolizmu i zamieniających je na energię do pracy albo energię cieplną. Podwyższone tempo metabolizmu spoczynkowego utrzymuje się nawet przez okres 10 godzin od spożycia ostatniej porcji zawierającej te ekstrakty, co pozwala spalić, bez żadnego wysiłku dodatkową liczbę kalorii.

Wyniki badań są obiecujące, gdyż bez względu na płeć, stosujący suplementy diety z kapsaicyną stracili więcej tkanki tłuszczowej z okolic brzucha niż inni badani. Dodatkowo aktywacja receptorów TRPV1 sprzyja przyrostowi mięśni w odpowiedzi trening, stymulując anaboliczny szlak sygnałowy kinazy mTOR. Utrzymanie masy mięśniowej podczas redukcji tłuszczu ma zasadnicze znaczenie przede wszystkim dla sportowców z dyscyplin sylwetkowych, z limitami wagowymi, ale także dla korzystających z ćwiczeń, w celu poprawy estetyki ciała.

W kategorii: ODCHUDZANIE

Zostaw komentarz

Kod