Bądź piękna i zdrowa zimą

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

- 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10 - 10%* KOD: UNS10

BLOG - ostatnie wpisy

Bądź piękna i zdrowa zimą

63 Views

Zima jest coraz bliżej nas. Jest to okres w ciągu roku, który jest niezwykle wymagający dla naszego organizmu. Kobiety powinny zdać sobie sprawę, że zima to wyzwanie nie tylko dla układu odpornościowego, ale także skóry i włosów. Czas więc dowiedzieć się, jak zadbać o wygląd i zdrowie w okresie zimowym.

Spis treści:

Piękna skóra - jakie kosmetyki?

Jeśli chcesz, by twoja skóra, nawet w czasie największych mrozów, była dobrze odżywiona, to czas najwyższy na wybranie odpowiednich kosmetyków, które będą dbać o jej zdrowie w okresie tej pory roku. Pamiętaj, by zimą nie wybierać kremów, które są robione na bazie wody. Spowodować one mogą przesuszenie naskórka i jego silne podrażnienie. Znacznie lepiej jest nakładać na skórę kremy, które są zrobione na bazie olejów. Dbają one o prawidłowe nawilżenie i odżywienie skóry, dzięki czemu pozostaje ona miękka, wilgotna i piękna nawet podczas najbardziej mroźnych dni.

Zdrowa skóra - jaka dieta?

Jest wiele osób, które w okresie zimowym zmieniają swoje nawyki żywieniowe w czasie zimy. Przyczyną tego może być to, że w sklepach pojawia się znacznie mniej owoców i warzyw sezonowych. Zimą niema ich wiele, to jednak nie oznacza, że musimy sięgać po kaloryczne przekąski i częściej stołować się w barach z fast foodem.

W twojej codziennej diecie nie może zabraknąć warzyw i owoców oraz innych produktów, które będą uzupełniać organizm w cenne składniki odżywcze. Może nie zajdziesz świeżych malin, czy szparagów, jednak staraj się, by w diecie umieszczać takie produkty, jak:

  • Banany – bogate są w potas, sód i cynk,
  • Pomidory – jedno z największych źródeł potasu,
  • Cytrusy – źródło witaminy C, która dba o zdrowie układu odpornościowego,
  • Jogurty- uzupełniają poziom wapnia w organizmie,
  • Orzechy – są źródłem cennych kwasów tłuszczowych,
  • Ryby – dostarczają do organizmu kwasy tłuszczowe i liczne witaminy.

Jakie suplementy na zdrową skórę, włosy, paznokcie

Jest wielu zwolenników suplementów diety i ich przeciwników. Istnieją jednak niezaprzeczalne fakty, które podkreślają, że w niektórych  sytuacjach suplementacja, jest konieczna i ma pozytywne działanie na nasze zdrowie. Przez zmiany klimatyczne, jakie zachodzą w czasie zimy, może dojść do wielu niedoborów witamin i minerałów w codziennej diecie. Czas dowiedzieć się, po jakie suplementy diety najlepiej sięgać w okresie zimowym:

  • Witamina C – dla zachowania wysokiego poziomu odpornościowego,
  • Witamina D – wspiera pracę całego organizmu,
  • Cynk – pierwiastek, który reguluje poziom testosteronu u mężczyzn,
  • Kwasy tłuszczowe – dla zachowania zdrowia układu immunologicznego oraz wsparcia pracy układu sercowo-krążeniowego.

Zdrowa skóra a sport

Dal wielu osób aktywność fizyczna się kończy, kiedy nadchodzi zima. Jest to jednak duży błąd. Brak słońca, zmniejszona aktywność fizyczna i przebywanie w zamkniętych pomieszczeniach prowadzić mogą nie tylko do pogorszenia się samopoczucia, ale również stanu zdrowia. Pamiętaj, by dla zachowania energii i pełni zdrowia oraz wspomagania utrzymania szczupłej sylwetki, dbać o to, by trzy razy w tygodniu wykonać półgodzinne ćwiczenia.

W kategorii: ZDROWIE

Zostaw komentarz

Kod